Wednesday 10 August 2011

kawan + sahabat + kekasih gelapku + dan sewaktu dengannya

hai korang... sementara nak mnunggu jam bergerak ke angka 2 p.m terasa gatal plak jemari ni nak menaip haha
 ^^ ok hari ni aku nak buat entry pasal kawan + sahabat + kekasih gelapku + scandal mendel + sewaktu dengannya.Mesti korang tertanya kan HELLO SIAPAKAH ITU KEKASIH GELAPKU YG GELAP SANGAT TU.. hehehe

ok mula-mula aku nak ckp, aku ramai kawan kawan tapi aku ada 2 orang je sahabat, kawan dengan sahabat tu 2 perkara yang sgt jauh maksudnya. ok tu je aku nak cakap haha tak boleh lebih2 nanti over aww ^^

ok let's go to my first kekasih gelap :

tereeengg . . .tereeeenggg . . .

da abis cun dah pic ni anis, aku tau nanti ko bising if aku  tak letak pic ko yang cun2 kan.. huhu




ok ni anis my bestie tak de la gelap pun hhaha tak nak story panjang pasal die ni.. 5 perkara je yang menggmbarkan diri dia.. TEGAS, MASAM, KOREA, PELIK, PANDAI so 5 perkara tu mmg ada dlm diri dia muahahaa sori mek ^^

ok my 2nd kekasih gelap aku :

ni la kak su tapi aku panggil su je.. dia sebaya akak aku..


oke kak sulia a.k.a sulia ni dah tak de gengan kiteorang dia gi buat fast track kat uitm melaka. sedih jugak dia tak de coz takde orang nak marah if buat kerja last minute huhu ^^ ok 5 perkara jugak pasal su ni first CERDIK , GARANG , PERFECT means setiap kerja asignment ke apa kena perfect la.. MISTERI, BAIK ^^

harap giler anis nanti smbung dgree dapat dengan ko jugak. haha harap2 kak su tak lupa kiteorang hehehe tu je kot yang mampu aku mengarut hari ni booo oo booo huhu bye