Thursday 3 November 2011

saya kuatlah ! tak cengeng sikit pon ok ! yeahhh

kadang-kadang Allah sengaja bagi kita mengenali org yg salah, sebab Allah nak kita tahu ada orang yang sebenar betul untuk kita... agar kita tak jadi manusia yang berputus asa. sapa ckp hilangnya sidia ibarat hilangnya tempat bergantung? Allah ada, Allah lah cinta sejati kita, tempat kita bergantung... kita ada Allah, ada ayh, ada ma, ada kakak2 ada abg, ada kawan, tu dah cukup nak mewarnai hidup kita. tak perlu yg lain.. saya tak de awk, saya ada belog saya, awak ada?? tak de kan hahahaha ^^

esok result keluar, mntak lah elok.. aku dah berusaha sebaiknya... dah tiba masanya memikirkan masa depan, yes focus !! only u can create our life to be better and better ! hehe ok lah nak sambung tgok movie, nak gelak2 , nak solat and then tidur ! bye2 ^^