Thursday 24 November 2011

sem baru... azam baru.. :))

alhamdulillah... dah nak dekat 2 tahun aku bertapak kat jengka ni, even orang suka sgt complain jengka ni tak best lah, boringlah, takde entertainment lah.. tapi aku tak kesah. bagi aku jengka ni la tempat terbaik cewahhhh... cuma..cuma.. kat sini pun ada keburukan, cam teruk je guna word tu, i means dia punya kekurangan or something yg menyusahkan like rumah sewa payah, and sewanya super duper MAHAL ! yang tu aku akui. kesian jgk kat kawan-kawan yg duduk luar tu coz kena keluarkan banyak kos. perhhh tak ready beb !! insyaallah wait for degree, semua tu aku akan merasa jgk same like korang la hehe :)))

alhamdulillah jugak, finally dapat jgk duduk dalam (hostel) , tak sia-sia collect coupon, berebut-rebut, kau tolak aku, aku tolak kau lagi kuat hahaha and sebagainyaa.. time kena tu adoi mengeluh, hati panas, after tu bila terkenang, kita jadi tersenyum. mcm aku, aku tengah tersengehhh ni ngee :))) so this sem, kuatkan semangat lagi untuk terus collect coupon coz aku nak duduk dalam, lagipun aku tinggal lagi 1 sem jee.. cepatnya masa..

now musim tengkujuh, so sediakan payung sebelum demam... hahaha :)))
ok dat's all bye2 sambung tidoooo ZZZzzzzZzZZ